Metsik ida

04 august, 2006

Kaamera ees ja taga

Paganama hea, et mängijad ei näe läbi interneti DMi nägu ja tegevust. Eriti seda, mis toimub abilogides.

NB! Järgnev ei ole võetud päris otseselt minutipealt paralleelselt kulgevatest logidest, vaid kombineeritud tänaste logide katketest nõnda, et lugejal tekiks umbes sarnane pilt sellega, mida DM mängu ajal näeb. Saan paraku kasutada seda osa infost, mille sattumine kaasmängijatest lugejate silma alla mingeid tagajärgi ei tekita. Niisiis kujutlege, et põhi- ja abilogid kulgevad samas ajaühikus:

Kaamera ees ehk üldlogis:

Tristan says: "Kas midagi selle kohta ka räägitud on millal me ära minema peame?"
Red says: raputab pead ja naeratab siis. "Esgaldaina ütles, et Sarnia saab ehk mu armi ära võtta.. nii et vähemalt päevaks jääme veel... kui see sulle sobib, muidugi."
Red says: tundub üldse kuidagi õnnelik ja rahul olevalt
Tristan says: Tristan ei kommenteeri, vaid naeratab lihtsalt.
Tristan says: "See on vist suur kergendus sulle?"
Red says: "Oh, jah. Ma ei pea selle Éla tüübi sünget larhvi enam kunagi nägema," ütleb südamest

Tristan says: paistab, et ei saa aru
Red says: "Eregit, noh... See nende lollakas preestrinna tegi selle märgi mulle. Ja ma pidin sellest nüüd lahti saama, sellepärast ma teda otsisingi."
Tristan says: "Aah.. ma mõtlesin, et ta on sul mingi sõber või midagi."
Red says: tõmbab juustu kurku
Red says: ja köhib pikalt
Tristan says: vaatab murelikult ja siis koputab seljale
Red says: vehib käega ja osutab paluvalt kannule
Tristan says: saab
Red says: joob siis
Red says: "See oli muidugi hea nali, aga palun mitte söögi ajal," tähendab siis


Samal ajal kaamera taga ehk privaatlogis:
Logi A:
Tristan says: mulle tuli Cool Hand Luke meelde
Shadow says: ma ei tea seda
Tristan says: "What we have, is a failure to communicate."
Tristan says: ja ta lasti viimast sõna lõpetades surnuks
Tristan says: kusjuures ta oli kirikus, relvastamata ja suht mitmekümne šerifi poolt sisse piiratud.

Logi B:

Red says: kus see märk siis tavaliselt tehakse?
Shadow says: käeseljale
Red says: ahnii
Shadow says: et näpumees oleks hästi näha
Red says: mhmh, loogiline jah
Shadow says: ja sellise märgi saamiseks pead olema 4-5 korda vahele jäänud
Shadow says: et vältida valekaristust


Kaamera ees ehk üldlogis:

Red says: "sa oled kohutavalt vähese jutuga," ütleb nagu naljatades lõppu
Tristan says: naeratab kohmetunult
Tristan says: "Ma pole sõpradega harjunud.. ja Pelanar on samasugune."
Tristan says: "aga millest sa aru ei saanud?"
Red says: "Oh, enamvähem mitte millestki... nagu välja tuleb," vaatab talle korraks otsa ja muigab

Red says: "ma sain muidugi pärast aru, et see oli sellepärast, et ma olin väeline ja sa ei saanud linna niimoodi üksi jääda."
Tristan says: "Ja mina sain aru, et sa kaotasid pärast seda huvi kui ma (oh paganmissellekõrtsinimioligi kus sa alguses olid) ära ehmatasin..."
Tristan says: // tristan peaks mäletama, aga mulle ei meenu
Shadow says: Laternas?
Tristan says: jah


Kaamera taga privaatlogis:
Logi A:
Shadow says: kuidas Tristan end tunneb?
Tristan says: nagu see kahemeetrine ora oleks persest kätte saadud


Logi B:
Red says: kle, kas võitlust harjutades saab ka niisama mõne punkti juurde nagu maagias alguses on vi ?
Shadow says: saad osta expi eest
Shadow says: kõik on ostetav

------------
Et nii see siis käibki... :P