Metsik ida

03 august, 2006

forMATT, ma ütlen!

Shadow says: masin teatas poole lause pealt, et ta paneb end nüüd kinni ja pani ka
Tristan says: oeh
Shadow says: õnneks polnud midagi dokumente eriti lahti
Shadow says: ta tegi eile ka sellist asja, et teatas et programm on muude asjadega hõivatud, kasuta midagi muud, kui ma tahtsin üht pilti salvestada
Tristan says: "kasuta midagi muud?"
Shadow says: jah, mina ei tea, mida ta silmas pidas
Shadow says: igaks juhuks panin mõned asjad kinni ja proovisin siis uuesti
Shadow says: siis sai
Tristan says: eh


/pool tundi hiljem:
Shadow says: no tere
Shadow says: kirjutan mina blogi ja masin teatab jälle, et server busy, kasuta midagi muud
Tristan says: oeh
Shadow says: formatt, ma ütlen
Tristan says: kas sa mulle täpsema veateate saad öelda?
Shadow says: ei, see kadus juba ära ja kopeerida teksti ei saanud
Shadow says: vähemalt ei pannud masinat kinni, aitäh sellegi eest
Tristan says: meile viskas ka eile veateate: cannot copy files, path too deep
Tristan says: kas see oli windowsi error või mingi veebilehe teade?
Shadow says: ei märganud
Tristan says: st, kas ta tegi "tädänt" ja said ainult "ok" vajutada jms
Tristan says: või ütles IE sisestades, et blogspot on busy?
Shadow says: ei, seal oli miski 3 varianti, üks oli retry ja teine midagi end task laadset
Tristan says: see jäi segaseks mulle
Tristan says: hm
Tristan says: siis oli jah windowsi error
Shadow says: järgmine kord jõllitan terasemalt
Tristan says: kui jälle viskab, siis vajuta PrintScreen nuppu ja salvesta Irfanis ära
Shadow says: jah, mõte