Metsik ida

20 juuli, 2006

Hennaorgia

Kuna nüüd tuleb tund aega vaikselt paigal istuda, saab teha ainult kas blogi või tööd. Muidu kordub ajalugu ja see poleks üldse soovitav. Sest ainult üks inimene minu tutvusringkonnas suudab hakkama saada sellise asjaga, et tõuseb pärast maalimistöö lõppu toolilt, suundub kööki kohvi järele ning sõidab sealjuures sujuvalt möödasõidu käigus oma värske õlamaalinguga sisse Ryhkija nagis rippuvale tagile. Iiik! Jah, see olin mina. Kiirpesu ja kordusmaaling. Tööjõu ja vahendite raiskamine.

Kuna põnn tahtis endale ka hennamaalinguid, saatsin talle tätoka väljanägemisega tutvumiseks ühe pildi, kus hennajoonistustega tantsijanna ja suur madu, ma nüüd ei teagi, kas boa või anakonda, aga igatahes midagi sihukest. Põnn nentis, et madu on tüki ilusam kui tantsijanna ja tätokas on norma. Neelatasin ja taipasin, et teismeliseiga on algamas ning mind saab ees ootama veel palju põnevat kriitikat. Delikaatsusest tantsijanna vastu ma seda pilti siia üles ei pane.

Ja ette tuleb võtta tuulamine teemal, kust saaks kõhutantsu õppimiseks treeningukirjandust. Tartu vahet sõita lihtsalt pole võimalik. Nagu ikka, tuleb kõik, millega tegelda tahad, endale lihtsalt koju tuua.