Metsik ida

02 märts, 2007

Poliitika

... on asi, millest ma tavaliselt ei räägi, sest minu seisukohad sel alal ei lähe enamjaolt kokku selle Ainsa ja Õige mõtteviisiga meie poliitikas, millega mittenõustumise eest saad parimal juhul hullult sõimata. Pealegi olen piisavalt vana, et mäletada ajalugu ja poliitikat piisavalt hästi, et juba selle eest võiks maha lasta. Igatahes mul on tõsiselt hea meel näha, kuidas Postimehe kommentaarides IRL rahvas Keskerakonnale hääli korjab. Sõimaku aga pealegi lollideks ja kesikuteks ja idikateks ja kommunistideks ja kelleks iganes ja ähvardagu tuumakatastroofi ja veeuputusega, mis tulevad siis, kui neid ei valita. Lolle matse tuleb peksta ja palju, et valima läheksid ja veel õigesti kah valiksid. Eks matsid lähevadki siis valima - aga valivad selgest protestimeelest keelatud vilja. Mina kavatsen sedasama teha. Jumal tänatud, seekord on Laarile päris palju alternatiive. Ükskõik mis või kes, aga mitte Laar.