Metsik ida

24 veebruar, 2007

Molly Moon 2 - filmistaaride õhtusöök

Hercules Stone vahtis kulme kortsutades oma taldrikut. „Ma ei saa seda süüa,” urises ta. Mehe isiklik kelner ilmus kui nõiaväel tema kõrvale. „Ma mõtlesin, et kokale sai öeldud, kuidas ta mu burgerit peab tegema. Juust käib liha peale ja kurgid tomati ja salati vahele, mitte salati peale. Sinep käib liha alla, mitte peale, ja majonees peab olema kurgi ja tomati vahel.”
„Ma vabandan, härra,” ütles kelner, „kokal on väga raske järjestust meeles pidada, sest see muutub kogu aeg.”
„Ma ei saa seda süüa,” teatas Hercules Stone ja keeras siis nagu hellitatud põngerjas oma taldriku kummuli.
„Oh taevake!” ütles Suky Champagne teiselt poolt lauda. „Nüüd ei suuda ma oma salatit seedida.”
Cosmo Ace oli kaastundlikum. „Ära nüüd muretse, Herc.”
Kuid Suky kõrval istuv King Moose tõstis kaheksaharulise küünlajala enda eest ära, nõnda et ta sai Hercules Stone’ile silma vaadata.
„Vat mis ma sulle nüid kostan, Stone,” lõrises ta. „Kui sa sedapsi edasi käitud, siis saad sa minult rusikaburgeri söögiks. Ja selle peal ep ole ei majoneesi ega kurki ega sinepit. See tuleb just sihukesena nagu tema on ja virutab su kenad hambad suust minema, nii et edaspidi sööd ainult suppi.”