Metsik ida

08 detsember, 2006

Ajaliivad

„Vabandust. Siia ei tohi.” Kõhn suslik ajas käpad laiali, et tõkestada nende pääsemist trapile. „See on erapidu.”
„Me teame,” vastas Linka kärsitult. „Me oleme külalised. Mis asjus te õige arvate meid siin olevat?”
Trapivaht põrnitses hiirepiiga porist nägu ja Hermuxi rebenenud ja musti rõivaid. „Te pole pulmapeoks sobivalt riides,” teatas ta külmalt.
„Loomulikult mitte!” teatas hiirepiiga ärritunult. „Me oleme terve päeva siia teel olnud. Me läheksime nüüd meelsasti pardale riideid vahetama enne kui tseremoonia algab.”
„Oodake üks hetk,” ütles suslik ning ta ümmargune nägu selgines. „Külalisi ei ole! Mulle tuleb nüüd meelde, et isand Stepfitchler ütles nõnda.”
„Mis pulm see ilma külalisteta on?” vaidles Hermux.
„Ma poleks tahtnud seda öelda...” alustas Linka juba leebemalt, „kuid teil on õigus. Me pole külalised selle sõna tavalises tähenduses. Mina olen Moozella Corkin...”
„Seesama Moozella Corkin?” päris suslik hämmeldunult. „Seltskonnauudiste kajastaja?”
„Seesama,” tegi Linka talle silma. „See siin on minu assistent Trevin,” noogutas ta Hermuxi suunas ning osutas seejärel Birchile. „Ja too on minu fotograaf Filch. Ja kuidas oleks teie nimi?”
„Blurt.”
„Blurt, me oleme siin delikaatses olukorras praegu. Preili Mertslin müüs minu ajalehele ainuõiguse oma pulmapeo kajastamiseks. Kui aus olla, siis me maksime talle selle eest suure summa.”
Ta sosistas numbri suslikule kõrva.
„Ossajeerum!” ütles Blurt.

Katsetasin pikemat postitust, aga nagu näha juuresolevalt õppevideolt, see ei õnnestunud. Nüüd jääb loota vaid Olümpose jumalatele ehk siis ükskord ometi katsuda jõuda windooza vahetamiseni ja IE 7 installini. Äkki aitab? Noh, sama tõenäoliselt võib aidata pool kilo rosinajäätist...



6 Comments:

At 10:20 AM, Anonymous Anonüümne said...

mina kasutan firefoxi exploreri asemel - sellega saab küll väga kenasti pikemaid postitusi teha. samas, kui Sul seal win ka streigib, siis vist ei aita tõesti muu kui formatC...

 
At 10:29 AM, Blogger Shadow said...

Kusjuures - proovisin teisest arvutist Firefoxiga ja täpselt sama tulemus. Hiljuti tekkis ühel tuttaval samasugune jama, ma ei tea, kas tal läks korda pärast. Olen 2x kaevanud 'supporti', aga mul on kuri kahtlus, et süsteem ei edasta ka kaebusi.

 
At 10:39 AM, Anonymous Anonüümne said...

hm, imelik =S

 
At 11:38 AM, Blogger Altair said...

Ei ole kaua pikemat postitust katsetanud muidugi ka, nii et ei oska öelda, kas nüüd Firefoxiga pikemalt saaks. Nojah. Ma aran, et ma alustan katsetamist igatahes rosinajäätisest :D Kõlab paremini...

 
At 11:36 AM, Anonymous Anonüümne said...

Huvitav, mul pole postituste pikkusega mingeid probleeme. Ilmselt ikkagi mingi probleem internetisettingutega. Mõni itipoiss appi ajada ja alles siis süüa anda, kui korras on. :)

 
At 8:17 PM, Blogger Shadow said...

Kardetavasti sureb see itipoiss siis nälga. Settingud lähevad vist siis paigast ära, kui neid näppida, mitte niisama lambist. Siin võib olla ka mingi eriline serverireguleering või midagi, sest ühes arvutis muul töötab ja teises mitte. Ühe netikaabli otsas mõlemad. Mingi jama portidega vist. Ärge minult küsige, mina pole itipoiss.

 

Postita kommentaar

<< Home