Metsik ida

15 detsember, 2006

Avenüü

Avenüü on iluajakiri, sihuke peenemat sorti väljaanne, millele olen muu töö kõrvalt aega näpistades vene keelest mõne artikli tõlkinud. Ei hakka siinkohal kõnelema selle toimetuses viimastel kuudel toimunust, noh, igatahes oli täna sellel toimetajal viimane tööpäev enne parematele jahimaadele minekut (palun mitte mõista seda väljendit tavatähenduses! :P) Ja tuli mulle õhtul meil: Tere! Saadan tõlkimiseks juuksetrendi loo. I. Kratsisin kukalt ja mõtlesin, kes see sihuke on. Kirjaga oli kaasas 2 jpg faili ning selle ühe, mis vigane polnud, panen siinkohal teistelegi vaatamiseks välja.

Me ei räägi siinkohal nädalasest etteteatamisajast ka, eks ole, ega enda esitlemisest inimesele, kellega varem pole koostööd teinud... Ja niisuguse väljanägemisega asjandust pole mulle ka kusagil mujal varem ette visatud. Olen jah pirts, aga sellistel tingimustel küll tööle ei hakka, seda enam, et ütlesin juba ette, et teen neile seni, kuni "minu" toimetaja tööl on. Vot. Nii et kui tahavad jätkata, siis palju moosi ja viisakas kohtlemine palun.


2 Comments:

At 6:20 PM, Blogger Shadow said...

P.S. Näitasin seda värki tuttavale tõlkijale ka igaks juhuks. Arenes järgmine dialoog:

Shadow says:
kommentaare?
... says:
kui ma pildi lahti olen saanud
... says:
ee...
Shadow says:
said?
... says:
ei noh.. hmm... ee...
... says:
sain jah lahti...

 
At 2:52 PM, Blogger Pahainimene said...

Mnjamm. Nii võib iluajakirjas tõesti juhtuda, sest sageli ei oska ilus inimene kirjutada lihtsalt... ja viisakus on ajaraisk nagunii :P

 

Postita kommentaar

<< Home