Metsik ida

24 september, 2006

...

Mister Crepsley tõstis pilgu ning kortsutas kulmu. „On sinuga ikka tõesti kõik korras?” päris ta. „Sa paistad väga pinges.”
„Teie oleksite kah pärast kirstus veedetud päeva,” vastasin.
Ta puhkes valjusti naerma. „Isand Shan, ma olen kirstudes veetnud rohkem aega kui paljud ehtsad surnud!” Ta virutas hauakünka pihta veel ühe tugeva matsu, siis murdis labida väikesteks tükkideks ning loopis need laiali. „Kas kangestus hakkab üle minema?” küsis ta.
„Praegu on parem kui enne,” vastasin käsi ja vöökohta painutades. „Igatahes ei meeldiks mulle eriti tihti oma surma lavastada.”


Jap, Darren Shan sai valmis...

2 Comments:

At 9:13 AM, Blogger Altair said...

Jippiiiiiii! Aega läks aga asja sai :)

 
At 9:47 AM, Blogger Shadow said...

Eh, alustatud 19. juuli, lõpetatud 23. september, lahuta maha 2 nädalat Tartus oldud aega - 6,5 poogna kohta täitsa hea tempo. Ma ütleksin, et üks kiiremaid tõlkeid minu praktikas.

 

Postita kommentaar

<< Home